FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Poniżej udostępniamy odpowiedzi do różnych pytań nurtujących naszych klientów. W poniższych trzech sekcjach znajdziesz pytania dotyczące zamówienia, dostawy, przedsprzedaży, zwrotów i reklamacji.


Zamówienie

Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Aktualizacje dotyczące statusu zamówienia na bieżąco przesyłane są na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Przesyłany jest tam także kod do śledzenia przesyłki, który umożliwia sprawdzenie statusu dostawy. Status można również śledzić na swoim koncie klienta.

Jak mogę sprawdzić, czy zamówienie zostało złożone poprawnie?

W ciągu 30min otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia. Jeśli się tak nie stanie, bardzo prawdopodobnym jest, że został podany adres e-mail był błędny. W takim przypadku należy skontaktować się z naszym centrum obsługi klienta. Prosimy także o sprawdzenie folderu “Spam” w swojej skrzynce mailowej.

Jakie są akceptowane formy płatności?

Oferujemy wszystkie najpopularniejsze formy płatności takie jak Blik, Visa, MasterCard, czy Google Pay. Zapewniamy szeroki wybór wielu firm płatności, aby dostosować się do Twoich preferencji i umożliwić Ci wygodną płatność za zamówienie.

Czy mogę anulować zamówienie przed wysyłką?

Tak, jest to możliwe. W takim przypadku zwrócimy pełną kwotę zapłaconą za zamówienie na podany numer konta bankowego.

Jak anulować zamówienie?

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami. W widomości prosimy o podanie numeru zamówienia i powodu rezygnacji z zamówienia.

Czy mogę edytować zamówienie po jego złożeniu?

Skład zamówienia można jeszcze zmienić do momentu przesłania przez nas kodu do śledzenia przesyłki. W tym celu skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta.


Dostawa

Czy dostawa jest darmowa?

W sklepie HYPE MERCH wszystkie podstawowe formy dostawy są darmowe przy zakupie minimum 3 koszulek. Zapraszamy do odwiedzenia tej strony, aby uzyskać pełne informacje dotyczące kosztów dostawy.

Jakie są opcje dostawy?

Oferujemy najpopularniejsze metody dostawy takie jak Kurier i Paczkomaty InPost, DPD Kurier i ORLEN Paczka. Zapewniamy szeroki wybór wielu opcji dostawy, aby dostosować się do Twoich preferencji i umożliwić Ci wygodne i szybkie otrzymanie zamówionego produktu.

Jaki jest czas wysyłki zamówienia?

Zamówienia wysyłane są w ciągu 24h od uiszczenia płatności. Najczęściej dzieje się jeszcze tego samego dnia.

Jaki jest czas dostawy zamówienia?

Czas dostawy zamówienia różni się w zależności od wybranej firmy kurierskiej. Średnio jest to 1 dzień roboczy.

Czy istnieje możliwość dostawy do paczkomatu?

Tak! W naszym sklepie internetowym udostępniamy również wysyłkę poprzez InPost Paczkomaty. Umożliwiamy też dostawę poprzez automaty paczkowe firmy ORLEN Paczka.

Jak mogę śledzić swoją przesyłkę?

Przesyłkę można śledzić używając przesłanego przez nas kodu śledzenia na stronie wybranej firmy kurierskiej. Kod przesyłamy na podany adres e-mail do 24h od założenia zamówienia.

Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

Adres dostawy można jeszcze zmienić w obrębie wybranej metody dostawy do momentu przesłania przez nas kodu do śledzenia przesyłki. W tym celu należy się z nami niezwłocznie skontaktować.

Czy mogę śledzić zamówienie przez aplikację mobilną?

Tak! Wystarczy zainstalować dedykowaną aplikację firmy kurierskiej ze swojego sklepu z aplikacjami. Paczka od nas pojawi się tam automatycznie lub trzeba będzie wprowadzić wprowadzić kod śledzenia przesyłki.


Zwroty

Czy mogę wymienić produkt zamiast dokonać zwrotu?

Jeśli otrzymany produkt nie jest wariantem, który został zamówiony, prosimy o kontakt z nami, a bezpłatnie dostarczymy Ci właściwy model.

Czy mogę zwrócić produkt?

Zakupiony towar podlega zwrotowi, jeżeli nie jest zniszczony i nie ma żadnych śladów użytkowania. Wszystkie informacje o zwrotach znajdziesz na podstronie Zwroty i Reklamacje. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem sklepu internetowego.

Czy zwrot jest bezpłatny?

Zwracając produkt pokrywasz koszty odesłania do nas produktu. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

W jakim czasie mogę dokonać zwrotu towaru?

Odstąpienie od Umowy Sprzedaży zawartej na odległość możliwe jest do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.

Na jaki adres należy dokonać zwrotu?

Zwrotu należy dokonać na adres: Jasia i Małgosi 2C/5, 83-110 Tczew

Czy koszt dostarczenia do mnie zostanie zwrócony?

Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia od Umowy sprzedaży wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Środki za zakupiony produkt zwracamy na wskazany numer konta bankowego w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, pod warunkiem potwierdzenia do tego czasu zwrotu towaru. Najczęściej są to jednak 3 dni od momentu dostarczenia przesyłki do naszego magazynu.

Jak dokonać zwrotu?

Zanim zdecydujesz się na zwrot produktu, prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub poprzez formularz na naszej stronie. Być może wystarczy wymiana produktu. Nie przyjmujemy przesyłek bez uprzedniego poinformowania nas o zwrocie. 

Pełną instrukcję procedury zwrotu znajdziesz na podstronie Zwroty i Reklamacje. Prosimy również o zaznajomienie się z regulaminem sklepu internetowego.


Przedsprzedaż

Jak działa przedsprzedaż?

Jeśli otrzymany produkt nie jest wariantem, który został zamówiony, prosimy o kontakt z nami, a bezpłatnie dostarczymy Ci właściwy model.

Czy ceny produktów w przedsprzedaży są niższe niż normalnie?

Tak, ceny podane w przedsprzedaży nigdy nie są wyższe niż normalnie. Ceny po zakończeniu przedsprzedaży i rozpoczęciu sprzedaży regularnej mogą jedynie wzrosnąć.

Jaki jest czas oczekiwania przy przedsprzedaży?

Dla każdego z produktów czas oczekiwania może się różnić, dlatego jest on podawany bezpośrednio w każdej ofercie osobno.Podajemy przewidywany termin wysyłki zamówionych produktów. Termin ten jest orientacyjny i może ulec zmianie ze względu na okoliczności niezależne od sklepu, takie jak opóźnienia w dostawie od dostawcy lub przewoźnika. W przypadku zmiany przewidywanego terminu wysyłki informujemy poprzez e-mail. Najczęściej jednak wszystko przychodzi zgodnie z planem.

Jakie korzyści oferuje zakup w przedsprzedaży?

Klienci, którzy zakupili produkt w przedsprzedaży wejdą w jego posiadanie jako pierwsi, a także mają pewność, że nakład produkcji wystarczy na pokrycie ich zamówienia.

Czy mogę złożyć zamówienie na produkty, które są aktualnie niedostępne?

Tak! Można je zamówić w formie przedsprzedaży. Informacja o formie zamówienia widoczna jest na stronie każdej oferty.


Reklamacje

Dostałem model, którego nie zamawiałem. Czy muszę dokonać reklamacji?

Jeśli otrzymany produkt nie jest wariantem, który został zamówiony, prosimy o kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy, a bezpłatnie dostarczymy Ci właściwy model nawet bez przechodzenia przez proces reklamacji.

Jak długo trwa proces reklamacji?

Zgodnie z przepisami dla zgłoszeń z tytułu rękojmi, mamy 14 dni kalendarzowych na samo rozpatrzenie – w ten czas nie wliczamy naprawy czy wymiany produktu. Cały proces trwa średnio 17 dni.

Co jest niezbędne do zgłoszenia reklamacji Towaru?

Dowód zakupu oraz produkt ze wszystkimi akcesoriami.

Czego nie obejmuje reklamacja?

Reklamacja nie obejmuje: naturalnego zużycia produktu, uszkodzeń powstałych w wyniku działania czynników zewnętrznych, niewłaściwego użytkowania zgodnie z instrukcją obsługi, samodzielnego wykonywania napraw.

Czy reklamacja jest bezpłatna?

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszty związane z przesyłką podlegają zwrotowi.

Co powinna zawierać reklamacja?

Składana reklamacja, powinna zawierać co najmniej:
– imię i nazwisko osoby składającej reklamację,
– datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
– opis reklamacji ze wskazaniem oczekiwań.

Jak przebiega proces reklamacji?

Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić:
– wypełniając formularz kontaktowy (jest to najszybszy sposób zgłoszenia reklamacji),
– wysyłając wiadomość e-mail na adres kontakt@hypemerch.pl
– w formie pisemnej kierując reklamację na nasz adres naszego magazynu.

Pełną instrukcję procedury zwrotu znajdziesz na podstronie Zwroty i Reklamacje. Prosimy również o zaznajomienie się z regulaminem sklepu internetowego.

Jak zareklamować usługę?

W przypadku reklamacji wszystkich innych rzeczy poza towarem np. usług lub dostawy, prosimy o skontaktowanie się z nami poprzez nasz adres e-mail, tj. kontakt@hypemerch.pl (najszybszy sposób) lub wysyłając korespondencję na adres naszego magazynu.

Jak przygotować i zapakować produkt do wysyłki?

Produkt należy dokładnie zabezpieczyć na czas transportu w sposób niepozwalający na jakiekolwiek uszkodzenie towaru. Najlepiej zapakować produkty w oryginalne opakowanie. Uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia podczas transportu od Klienta do naszego magazynu nie podlegają reklamacji.

Masz jeszcze jakieś pytania?

Przejdź do formularza kontaktowego i wspólnie rozwiążemy Twój problem.

Napisz do nas